Úgy döntöttem, hogy ma is kimegyek a reptérre, hogy haladjak a kiképzéssel. Abból indultam ki, hogy ma lerepülöm az ellenőrző repüléseket és akkor hétvégén akár a B vizsga is meglehet. Kicsit elszámítottam magam, mert az oktatóm elmagyarázta, hogy az ellenőrző repülés és a vizsgakörök között nem telhet el túl sok idő, így ha a hétvégén valamilyen okból nem tudok repülni, akkor következő alkalommal megint repülhetem az ellenőrzőket. Szóval azt javasolta, hogy ne erőltessük a dolgot, ha a héten megkapom a tanuló szakszót, akkor a hétvégén lerepülöm az ellenőrzőket és utána ha minden jól megy elengednek egyedül.
Mivel az ellenőrzők előtt már csak egy darab I/10 feladatom volt, így ez azt jelentette, hogy nem fogok ma túl sokat repülni. Így is történt. Az I/10 után repültem még egy gyakorló kört, aztán nekem mára be is fejeződött a repülés. Délelőtt elég hamar lökésessé vált az idő, így a többi növendék sem repült valami sokat, viszont távrepülésre egyre alkalmasabbá vált az idő. Szinte az összes fehér gép felszállt és elég hosszú időket voltak távol. Sajnos nekem nem sikerült beülnöm egyik kétüléses gép hátsó ülésére sem, mint egyik-másik növendék társamnak, így én csak a földről nézhettem a magasban keringő gépeket. Az üzemnap elég hosszú volt. Kb. 7 órakor fejeztük be a bepakolást. Összesen két felszállásom volt és 10 percet repültem ma. Nem valami nagy eredmény, de ilyennek is kell lenni. Remélem, hogy kárpótlásul minden jól összejön majd a hétvégén és a következő postomban írhatók arról, hogy milyen volt az első iskolakör egyedül.