HTML

Pilóta leszek!

Élményeim a vitorlázó repüléssel való ismerkedés során

Friss topikok

  • Big Blaster: @Glider pilot: Szia! Örülök, hogy tetszik a blogom. Sajnos nekem az idén nem sok babér termett. Az... (2012.09.25. 22:19) Derült égből C vizsga :-)
  • Sas155: Simán összejön. Itt van még az augusztus, meg a szeptember is jó erre. Nagy nyugodt termikek. :-) (2011.08.15. 16:12) Útban a C vizsga felé II.
  • Big Blaster: Sok sikert hozzá. Remélem összejön neked. Ebben a válaszban akartam először leírni, hogy én mire j... (2011.08.11. 21:37) Útban a C vizsga felé I.
  • suti1979: Akkor jelezzél legközelebb neki az oldalkormannyal, vagy szólj az oktatonak, mert így gyilkolja a ... (2011.07.24. 06:54) B vizsgás vagyok!
  • _Karak_: Gratulálok! Nincs is szebb és maradandóbb élmény az első egyedüli iskolakörnél! A következő szép ... (2011.07.05. 10:48) Megvolt!

Linkblog

Ez egy rövid poszt lesz, de a hétvégi repülésről sem tudok sokat írni. A lényeg: sajnos még mindig nem vagyok egyedül repülő.

Szombaton elvileg már csak a 3 db ellenőrző repülésemnek kellett meglennie, hogy elengedjenek egyedül. Az első kettő csörlésből ment, így ezeket hamar lenyomtam különösebb gond nélkül. A szokásos kisebb hibák most is voltak, de az oktató azt mondta, hogy alapvetően rendben van a dolog. A harmadik ellenőrzőt vontatásból kellett volna megcsinálnom, viszont olyan kevesen voltunk (és az időjárás sem volt túl kedvező), hogy a vontató gépet ki sem hozták a hangárból az 1 db vontatás kedvéért.

Az időjárás egyre szelesebb és dobálósabb lett, így már délelőtt 11-re bepakoltunk a hangárba. Összesen 12 db csörlés volt egész nap! Szóval ebédre otthon voltam.

Vasárnap szinte egész nap esett az eső. Ki sem mentem a reptérre, mert biztos voltam benne, hogy nem lesz üzemnap.

Hát így állok most. Elvileg 1 db ellenőrzőt kellene még repülnöm, de nem csodálkoznék, ha az egyedül repülés előtt még 1-2 iskolakört repülnöm kellene oktatóval. Ezt sem bánnám, ha már végre elkezdhetném a vizsgakörök repülését egyedül! Bízok benne, hogy a mostani hétvégén végre összejön ez is, habár a meteorológia péntekre újból hidegfrontot jósol és szombatra-vasárnapra szeles időt. 8-( Ha nem fog esni az eső, akkor szombaton kimegyek a reptérre és meglátjuk mi lesz.

Címkék: repülés vitorlázó

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pilesz.blog.hu/api/trackback/id/tr653001739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suti1979 2011.06.24. 11:41:34

Ne csüggedj. Mostmár 1-2 hétvége kérdése és el fogsz menni egyedül, addig is érik benned a dolog, az is fontos. Illetve gondolom nem egyedül fogsz menni, hanem kapsz ólmot, vagy sózsákot az oktató súlyának pótlására. ;)

Big Blaster 2011.06.26. 21:12:30

Tényleg megtörtént a nagy esemény. Viszont súlyt végül nem kaptam a hátsó ülésre, mint ahogy a legfrissebb posztban írtam. Ezek szerint nem olyan fontos ez?
süti beállítások módosítása